Pazar, Haziran 21, 2009

Bir Çeşme tatili böyle geçti...

Bu yaz tatilimize Çeşme'den başladık. 14 Haziran Pazar günü arabamıza bindiğimiz gibi doğru Çeşme'ye gittik...

Çeşme'de bahçede kum havuzu ve 2 tavuk, 2 de ördek civcivi bizi bekliyordu. Bahçede ekilen domatesler, biberler, meyveler şimdilik toplanmaya hazır değildi. Ama yine de onları incelemek hoşuma gitti.



İşte ördeklerim yüzmeyi öğreniyor...

 
Posted by Picasa



Bu da kaplumbağamı boyarken...

 
Posted by Picasa


Ilıca Plajı'nda deniz ve kum keyfi:

 
Posted by Picasa


Paşalimanı'nda deniz ve kum keyfi:

 
Posted by Picasa


Çeşme'de hep kumlarla oynadım. Annemle babam surf izlerken bile ben kumları kazdım, inşaat yaptım...

 
Posted by Picasa


Bir Çeşme klasiği: Kale önünde Hasan Paşa ile pozumuz...



Burası da Ovacık yolundaki Çeşme Bağcılık'ın uçsuz bucaksız görünen bağları. Burada şarabın tarihi, üretimi, depolanması ve hatta tadımı için de güzel alanlar oluşturulmuş ancak sezon henüz açılmamıştı. Bizim bahçenin bağı da buradan alınan üzümlerden oluşturulmuş.

 
Posted by Picasa


Zaten ben de diğer şeylerle pek ilgilenmedim. Oradaki kuleden bağlara baktım ve traktöre binerek o günün en ilginç deneyimini yaşamış oldum...

 
Posted by Picasa


Bu seferlik tatil bitti... Tekrar geldiğimde ördeklerim büyümüş olur. Onları daha çok yüzdürürüm. Bahçeden domates, biber de toplarım. Kum havuzunda da yine bol bol oynarım...

Hiç yorum yok: